Wizz Air wprowadza nową usługę – Fare Lock

0
1616

Węgierskie linie Wizz Air wprowadzają nową usługę, Fare Lock, która umożliwia pasażerom zabezpieczenie ceny wybranego lotu na 48 godzin zgodnie z odpowiednim pakietem. Wizz Air stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wprowadzenie nowej usługi ma na celu zaspokoić potrzeby pasażerów, którzy szukają najlepszych okazji cenowych.

          CO DAJE USŁUGA WIZZ FARE LOCK?

  • Fare Lock jest innowacyjną usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13zł/os.
  • Usługa Fare Lock jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.
  • Usługa Fare Lock jest dostępna na wizzair.com i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi Fare Lock.
  • W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Fare Lock, klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje.
  • Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.

 

WYJATKOWE KORZYŚCI Z USŁUGI WIZZ FARE LOCK:

  • Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot* WIZZ na czas planowania swojej podróży
  • Wybrane loty za pośrednictwem usługi Fare Lock nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin
  • Usługa Fare Lock ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu

George Michalopoulos, Członek Zarządu ds. Operacyjnych w Wizz Air powiedział:

Nowa usługa jest dowodem na ciągłe zaangażowanie Wizz Air w szukanie innowacyjnych rozwiązań w celu podniesienia jakości podróży. Fare Lock jest doskonałym narzędziem, aby ułatwić i uprzyjemnić przebieg procesu rezerwacji, a czas na dokonanie płatności wynosi 48 godzin. Po niedawnym ogłoszeniu zmian dotyczących bezpłatnego bagażu podręcznego, zamierzamy nadal skupiać się na wprowadzaniu zmian, które pozwolą jeszcze bardziej zaspokajać potrzeby naszych pasażerów.

Poprzedni artykułPort Lotniczy Lublin zaprasza do wypełnienia ankiety podróżnych zainteresowanych przywróceniem połączenia do Szkocji
Następny artykułRelacja z rodzinnej wycieczki do Londynu

Leave a Reply