Pierwsze historyczne przekierowanie samolotu na LUZ

8
1814

Wielokrotnie przy okazji przekierowań statków powietrznych z powodu złych warunków atmosferycznych w rejonie Lublina zastanawialiśmy się kiedy nastąpi moment, iż nasze lotnisko przyjmie przekierowanie z innego portu lotniczego. W dniu wczorajszym ze względu na burze przechodzące nad Warszawą, samolot linii Wizz Air lecący z Katanii wylądował w Porcie Lotniczym Lublin – wykonując przed tą operacją kilka efektownych niskich przelotów nad miastem. Po ponad godzinnym postoju samolot z pasażerami odleciał do Warszawy. Ten historyczny moment został uwieczniony na filmiku przez Jankesa80 – zapraszam do oglądania.


przekierowaniedoLUZ

Poprzedni artykułNowy wywiad z cyklu okiem pracowników
Następny artykułStatystyki operacyjne za lipiec

8 KOMENTARZE

  1. to dobra wiadomość, pewnie jakiś przekierowany wizzair jeszcze kiedyś wyląduje w lublinie, gdyby wieża była czynna całą dobę pewnie przekierowań innych linii mielibyśmy więcej. Ciekawe jak długo jeszcze będziemy czekać na całodobową pracę wierzy lublin.

  2. Będzie więcej, jak WIZZAIR od września zbazuje u nas jeden samolot. To tylko pokazuje, że lotnisko w tym miejscu jest potrzebne.

    • Szkoda że Lublin nic nie robi aby podnieść poziom ILS do kat 2, tak jak to robią inne porty w Polsce między innymi Rzeszów który na razie nie będzie miał żadnej bazy . A jesienią i zimą mogą być problemy

          • ale ruch w Modlinie jest o wiele wiekszy (w pierwszym roku dzialalnosci -2013 mieli wiecej pasazerow niz my od poczatku dzialania lotniska do chwili obecnej) wiec tam oplaca sie inwestowac w ILS dodatkowo tam ryzyko mgly jest wieksze niz u nas

          • Czyli do szybkiego podniesienia poziomu ILS do kat 2 potrzeba jest tylko kasa, jak jest to procedura przebiega bardzo szybko, jak jej nie ma to latami

          • jeszcze raz powtorze – po co nam ten ILS 2 kat ? na razie mamy za malo pasazerow zeby bylo oplacalne – koszt systemu przeliczony na ilosc pasazerow i samolotow ktore udaloby sie przyjac w trudnych warunkach jest za duzy. Nasze oświetlenie jest przystosowane do ILSa 2 kat wiec ze strony portu 1 wydatek odpada

Leave a Reply